Diss!

Hej på er!

En ensam kväll med busefröet ikväll då ja.. se fram emot morgondagen då Dennis har semester. Just nu befinner han sig på El- mässa i Kristianstad (var det visst)...

Igårkväll när Dennis skulle ge Alexander lite gröt så fick han inte i honom någonting... Jag har haft samma "problem" idag... både frukostgröten och middagen "kyckling/rotfrukter" har han totaldissat... vänt huvudet så fort man närmat sig med skeden och har man fått i han nåt så klöks han bara! :( Varför har han börjat så där nu då? Har ju gått jättebra nu flera veckor! Kan det bero på tänderna? Och att han är lite snuvig? Det är tur att bröstet går bra iaf! Och jag har gått om mjölk!

Nu ligger han och sover i vagnen iaf.. och jag har tagit hand om tvätt och disk och kokt/rengjort nappar.. så nu sitter jag i soffan.. Har lite ont i huvudet.. med det är väl tant-röd som är orsaken till det..

Snart är det 4 Bröllop på tv =) Kuligt!

Kram på er


Min trötta prins


Kommentarer
Postat av: Pauline

Ja det kan det säkert vara, kan ju göra ont i munnen på honom :(

Hoppas det går över snart iaf! Ja det e tur att du har så du kan ge honom bröstet ;)

Puss

2011-05-27 @ 16:22:33
Postat av: Jenny

Lille gubben... Inte lätt när de inte kan säga vad det är :(

Puss

2011-05-30 @ 12:06:39
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback