Fruuuuuulle!



Hej hej! Idag steg jag upp strax efter kl.9 efter att Alexander ammat klart. Han somnade om och fick sova till han vaknade en timme senare.
Undertiden hann jag ta tag i det jag skulle skärpa mig med.... -äta frukost!

Till frukost åt jag den här tunnbrödsrullen.. 
 Bredde på lite smör, la på ett stort salladsblad (spetssallad elr va den heter), lite advokado, några ostskivor från favoriten (gräddost.. nog lika nyttigt som det låter :P hihi), en skinkskiva (Basturökt skinka), lite curry/kycklingröra, och det viktigaste ;) Paprika! - En cavrings jag har nu efter graviditeten ;)

Det smakade toppen och allt är nu i min mage och gör gottans där =) Till drack jag te med smak av mild vanilj och en sked honung till :)

Har redan tagit fram det jag ska ha till lunch.. Min kompis Pauline åt det igår sa hon ;) Och jag och min kompis Jenny brukar äta det ibland när vi träffas ;) Vad det är får ni själva lista ut.. eller kolla här senare idag :)

Ciao så länge!


Kommentarer
Postat av: Pauline

Mums vilken lyxfrukost!! :D

Duktig du e som steg upp o fick i dig nåt ;)

Ha du känt dig tröttare för att du steg upp tidigare lr har det funkat bra ändå? :)

Hihi komiskt att jag tyckte att du skulle äta det idag när du redan hade fixat det :D

Puss

2011-05-13 @ 20:36:22
Postat av: Jenny

Mmmmm det såg riktigt gott ut :D

Pöss

2011-05-15 @ 00:21:25
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback