Fy på mig!

Hej hej!
Tänkte slänga iväg ett litet inlägg.
Sitter och äter en omelett nu.. gjord på 3 ägg och fylld med skinka, ostskiva, gul och röd paprika, små tomatskivor, lite skinkmjukost, purjolök, och lite salt.. blev gott och det är mäktigt. Har inte ätit nåt än och klockan är 14 nu.. Måste verkligen skärpa mig med maten! :( Så dålig på att ta mig tid och ork att äta nåt nu för tiden :/

Tycker det där med mat är ett stressmoment och jag är för lat/trött att fixa mig nåt.. speciellt när jag är hemma själv (med plutt). Jag äter ju alltid middag.. oftast husmanskost varje dag.. och jag äter ju bra och mkt när jag väl äter.

Men tror det är en stor anledning till att jag är så trött ibland me och det är ju inte så konstigt..

Usch nä fy på mig!!!!

Idag efter Dennis jobb, ska vi in till stan och köpa skor till oss. Han köper alltid samma skor och gjort i typ 10 år :P Adidas gympaskor och jag tänkte kolla efter ett par converse.. vi sålde ju vår gamla soffa igår.. såå skönt att bli av med den! :)

Nu vaknade min prins, så ska gå och pussa massa på honom..!

Kram


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja du måste äta bättre Gumman! Ta hand om dig! Annars får du ju ingen kraft! Hur många mål mat äter du i snitt per dag? 1? Lr äter du kvällsmat me?

Menmen, maten du åt till sist lät ju god iaf :P Älskar omelett =)

Puss på dej!

2011-05-09 @ 21:02:08
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Pauline

Ja precis du vet ju så väl att du måste äta :P

O ja när man inte äter så blir det gärna att man inte orkar fixa sig nåt, tänk vad energi du skulle ha om du gjorde det ;)

Tror det e en dålig vana ifrån när du jobbade, eftersom då åt du ju typ aldrig förrän middagen o det räcker ju inte så långt nu när du ska orka med allt!

Äter du havregrynsgröt? För det kan man ju göra i mikron, snabbt o enkelt o du behöver inte stå med massa grejer.. Sen e det bara att sätta sig i soffan o äta :D

Lr köp hem nån kräm lr fil & yoghurt o så lite flingor till det så står du dig ett tag iaf :)

O variera det, då blir det roligare att äta ;)

Ja skönt att soffan blev såld!! :D

Puss

2011-05-10 @ 10:16:37

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback