Hos Pauline & Molly

Tjohej!
Idag har Alexander och jag spenderat några timmar hos Pauline och Molly.
Har haft jättetrevligt och suttit och pratat massor.
Tyvärr var det världens regnväder, så promenad skippade vi ;)

Pauline äter GI- kost nu och det var kul att smaka :)
Hon bjöd på kall kassler i skivor med en gratäng med broccoli och blomkål och sallad till.
Och så gjorde hon en typ blåbärs smulpaj (fast med kokus, honung) och så fick jag glass till ;)

Tog inte så mycket kort tyvärr... den låg i väskan lagom till då Molly låg och sov kom jag på den.

Glada Pauline, nyklippt och fin! :)

Alexander somnade gott.. sov där två ggr.. trött kille idag..

Keffetant ;)

Tack för idag gums!! :D


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hihi, ja de tror jag de! Inte skönt att promenera i regn... Burra! Mysigt att bara sitta inne å snacka! Spännande att prova GI-mat!



Pusssssss

2011-05-16 @ 22:19:01
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Pauline

Hihi ja mitt kaffe måste jag ha ;)

Ja så dumt, när ni åkt så kom jag på att jag ju plockat fram min kamera för att jag inte skulle glömma bort den, men vad gör jag! :P

Jag tog mej en promenad på kvällen ist, får ju dåligt samvete om jag inte går iaf en gång ;)

Tack själv sötnosan! :D

Puss

2011-05-19 @ 12:33:44

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback