Ledighet

Hej!

Vilket väder det är ute.. blåser som fanken o regnar ibland.. o solen tittar fram nån gång ibland.
Idag spelar Dennis match.. tror de möter Rödeby... men jag ska minsann inte med när det är sånt här väder. Så jag och Alexander får hålla tummarna o hejja här hemifrån!

Idag tog vi sovmorgon igen... Så trött jag e! Hela tiden.. inte klokt alltså! Måste nog ha järnbrist elr nåt eftersom jag är så trött.. Får äta mkt broccoli o leverpastej o sånt.. fast det gör jag ju tycker jag. Eller är det för att jag inte får så lång sammanhängande sömn kanske? Aja.. sommar o sol tack.. så blir man pigg igen ;)

Imorgon ska jag en sväng till chefen igen... ska skriva föräldrarledighet  fram till sista augusti... sen 1 sept kommer jag antagligen börja jobba typ 1 natt i v... får se hur vi gör.. och vad som går att ordna för mig..
Måste iaf få mjukstarta! Kommer behöva det.. har ju inte ens lämnat bort Alexander en timme än! Vet inte hur jag ska överleva! :(

Ska även skjutsa in Dennis imorgon... han ska på El mässa med jobbet... i Olofström tror jag... så jag ska skjutsa honom till jobbet och så åker de nog buss därifrån.. och sen hämtar Kristina (hans mor) honom på kvällen sen.. Han skulle va hemma sent.. typ runt 00-tiden och tycker det blir för sent att ut och fara med Alexander.

Men vet ni vad det bästa är!?! Han har lovat att ta semester på fredag! (han har ju varit iväg så mkt i veckan)... Och nästa vecka är ännu bättre! Då e han ledig torsdag (röd dag).. tagit semester fredag (klämdag)... och så e han ledig måndag veckan därpå (röd dag)!

Wonderful!

Puss o kram


Kommentarer
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Känner igen den där tröttheten.. Sömn är verkligen en bristvara med små busar i huset ;)



Ja, visst har han blivit stor min lilla kille! Vad hände med min bebis? Jag tror att han har 12 tänder nu :)



Puss & Kram

2011-05-25 @ 20:27:23
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Pauline

Ne fy i detta vädret e det inget skoj att sitta o heja :/

Usch ja sömnen kan nog ha lite inverkan, man förlorar mycket energi när man ammar med! :P

Skönt att få papprerna klara o att du inte behöver bestämma dig riktigt än :P

Hoppas du inte behöver börja redan i september utan kan vara hemma lite till :)

Ne det e ju tyvärr nåt man måste göra! Man kan ju inte stanna hemma med dem hela livet :/ Synd det inte finns så många föräldradagar så de hade räckt lite till :P Men det kommer säkert gå bra! Nåt som e kul e hur glada dem e när man väl kommer hem, sån härlig känsla! :D

O jag hoppas verkligen att du e tåligare än att gå under av en natt!! ;)

Men vem ska ha honom när du sover? Ska Dennis ta pappaledigt då lr har ni någon annan som ställer upp?

Åh vad mysigt med lite extra tid tillsammans :)

Puss

2011-05-25 @ 22:04:33
Postat av: Jenny

Ja.... va skönt att det är lite finare väder nu! Förhoppningsvis blir man väl lite piggare då me :P Ja det är nog bra att mjukstarta... Du får väl börja öva nu då.,.. Lämna Alexander till Dennis en helg å va iväg i nån timme :P



Pussa

2011-05-30 @ 11:55:47
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback