Marknad

Hej!
Idag har vi varit på Gullabo marknad. Köpte brillorna till Alexander som jag visade i inlägget innan. De va lite förstora.. men alla va det typ och dessa va så snygga och passade hans kläder. Se om de kommer till andvändning.. men det är inte hela världen.. kostade inte så mkt.
Sen köpte jag honung, blev neutral smak denna gången.. annars brukar jag köpa med apelsinsmak om det finns.
Och strumpor till Alexander med lite halkskydd elr va det heter.
Alexander ville inte va i sin vagn, utan vi fick turas om att bära honom så han kunde se allt.. allt folk o grejer.. va såå spännande :P

Aja.. nu ska jag göra lite nytta medans Alexander sover och Dennis klipper gräset!

Kram


Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh så mysigt med marknad! Perfekt väder me ju!

Pussar

2011-05-07 @ 22:46:42
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Pauline

Vad kul att ni hittade lite saker :)

Oj neutral honung, det va inte illa ;)

Haha jag känner igen det där med att de inte vill ligga i liggvagnen :P Får ta sittvagnen om ni ska åka iväg länge ;)

Puss

2011-05-10 @ 09:54:29

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback