Min första morsdag!

Hej!

Dennis gick upp jättetidigt idag.. typ vid 7.. han skulle ut och greja lite med uteplatsen.
Min första morsdag började med att Alexander bus kissade på mig! Han har inte gjort det på flera månader..  men just idag skulle han kissa på mig minsann ;P Busepojken!
Dennis fixade god frukost till mig. Plockade in syrener och tände ett ljus. Gulligt.. jag ska även få ett halsband av honom o Alexander med deras namn.. men det är lite leveranstid på det..


Varma ugnsfrallor med gott pålägg, varm choklad med grädde mmmm! :)
Mums mums

Tack för Morsdagfirandet mina älsklingar!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh vilket fint uppvaktande!! Så gulligt! :D Så roligt att du me ska få ett sånt halsband :D Vart är ditt beställt från??



Pussa

2011-05-30 @ 12:18:02
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Pauline

Vad gullig han e! <3

Åh ett sånt halsband ha jag med velat ha hur länge som helst, får se till att hinta lite :P Henrik ha inte så lätt för att komma på saker så jag får oftast säga vad jag vill ha ;)

Puss

2011-05-30 @ 15:41:03

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback