Morsdagfirande av min mamma

Vid 13- tiden idag var vi hembjudna hem till min mamma för lite morsdagsfirande.
Var jättemysigt att träffa hela min familj.. toppenväder hade vi, så vi kunde sitta ute och äta =)
Mamma bjöd på tunnbröd som vi själva fick fylla med vad vi ville.. som t.ex brieost, paprika, sparris, rödlök, sallad, gurka, majs, ananas, tomat, grillad kyckling, guacemole, en god dressing av majonäs och vitlök och allt vad hon nu hade =) Gott som bara den!
Även tårta.. en hemmagjord chokladtårta och en från Maxi som också va jättegod!
Här kommer massa bilder från dagen =)

Min bror Magnus och min syster Annika

Systerdotter Amanda



Casper

Annikas Vovvsingar

Jag och min älskade son på morsdag

Mina älsklingar

Min mamma =)

Bror, syster, mor

Jenny o Mats

Systerson Devin

Systerson Zackarias

Tårtor

Magnus, Annika, Jenny, Mats, Conny, mamma, Zackarias, Dennis

Magnus, Annika, Jenny, Conny, mamma, jag, Alexander

Efterråt firade vi Dennis mamma hemma i Brändabo.. där var alla samlade, farmor, farfar, farbröder m respektive, faster och kusiner.. men blev inga kort tagna där..

Tack för en toppen morsdag!

Kram


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilken härlig dag ni verkar haft =)=)Så skoj att träffa alla släktingar!! Tårtorna såg ju itne helt fel ut :P Haha!

Pussssssss

2011-05-30 @ 12:19:10
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Pauline

Åh vad kul att träffa alla på samma gång :D

Man får ta tillvara på de tillfällen som bjuds :)

Det lät o såg himla gott ut alltihop! ;)

Härligt att det var så fint så ni kunde sitta ute!

Har de målat om på garaget? O farstun med?

Har för mig att det var rött..

Puss

2011-05-30 @ 15:47:20

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback