Tack Tom!

Jag brukar passa på att äta när Alexander sover.. Han blir ganska snabbt rastlös nu när han sitter i sin babysitter. Då kan han bli såå ledsen.. och jag äter ju rätt sakta.. så man blir ju lite stressad med en liten pojk som inte är helt nöjd. Jag är typen som vill ha lugn o ro vid matbordet :P Good luck!

Men nu fick han sitta här bredvid mig...

Så här såg han ut efter jag ätit upp halva lunchen..



Jag vill ju bara ta upp honom... men sen kom jag på att han älskar appen jag har på min mobil.. Tom the Cat ;)
Då kan man snabbt få honom på humör igen ;)

Så då va det lite lättare att äta samtidigt, med en glad påg ;)

Kram


Kommentarer
Postat av: Pauline

Haha känner igen det där, brukade växlas mellan babysittern o babygymmet här hemma men det används inte längre :P Men då funkar barnstolen kanon så kan hon sitta nära en ;)

Men vilken skillnad den där appen gjorde!! Himla gulligt att han gillar den så mycket :D

Förresten kunde inte kommentera på inlägget med auberginen, men vilket mycket enklare recept :D

Efter det jag gjorde så skulle auberginen var inne först 20 min utan köttfärsröran, sen skulle man på med den efter man stekt det o sen skulle det vara inne i ugnen i en kvart till.. Ne nästa gång så gör jag som du gjorde istället!! :D

Puss

2011-05-13 @ 20:53:30
Postat av: Jenny

Ja, visst vill man ha lugn å ro när man ska äta... Jag brukar passa på när A sover... annars får de bli gåstolen eller matstolen :P Jag har ju ingen Tom i min mobil ;)



Pussa

2011-05-15 @ 19:58:28
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback