Våran dag!

Oj oj vilket underbart väder det varit idag! :D
Alexander och jag har njutit ute av solen och värmen i stort sätt hela dagen.
Efter han fått gröt och jag frukost (för en gångs skull innan kl.12 :P) så blev det en liten promenad. Alexander sov gott i vagnen.



Nya skorna.. såå sköna! Men lite skoskav fick jag.. (som alltid när jag har nya skor på mig).

Jag.. hemskt vad vit jag ser ut att va :P

Sen har jag hängt massa tvätt ute på linan och när Dennis kom hem så grillade vi och vid kl.18 kom grannen (Monica) hit så Dennis fick kolla över hennes bil.
Kattarna är ute i rastgården och har varit det heela dagen. Ska ta in dem vid kl.21 efter Äntligen Hemma och ska även ta in tvätten som hänger på linan.

Kram


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jaaaa! Underbart väder :D Man blir sååå glad av de :D

Puss

2011-05-10 @ 22:19:37
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Pauline

Ja hoppas vädret fortsätter vara bra nu :D

Snygga skorna var, hoppas du gått in dem snart så skoskavet försvinner :)

Hihi inte lätt att hinna få någon färg när det inte vart solvänligt på ett tag :P

Hoppas ni kom ihåg att ta in katterna med ;)

Puss

2011-05-11 @ 10:44:34

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback