Dagen

God kväll vänner! Denna dagen har rusat iväg! Riktigt rolig har den varit :) Först var jag med Alexander hos tandläkaren! Hans första besök där :) Det var mest information och så kände hon i gommen efter hans tänder och han har 7 st som är uppe/på gång.
Sen tog vi raka vägen till Karlskrona. Där mötte vi upp Jenny & Alice och tog en lunch på Åhléns =) Och sen blev det julklappsshopping :) Hittade inte så mkt idag. Tiden bara sprang iväg. Men några julklappar/ födelsedagspresenter blev jag klar med.
Sen tog vi en fika på 3G och efter det en stunds shopping till innan hemfärd.

Denna renen/ hjorten från Sia fick följa med hem till mig själv idag :)
En kofta till Alexander för 30 kronor fick me följa med ;)

En mysbild på min mysekise Engman :)

Nä upp och titta till en svårsövd liten kille :/ Kram

Kommentarer
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Vilken duktig kille som har varit till tandläkaren! Inte dåligt att han faktiskt fick kika i munnen också :)

Det fick han inte här vill jag lova ;)



Puss!!

2011-11-29 @ 21:02:31
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja renen (lr va de nu va) va jättefin!! Nej jag hittade inte heller så värst många julklappar... Vi får ta en dag snart igen!! Kanske utan barnen om det går att få ihop?

Duktiga killen som varit hos tandläkaren!! :D

Pusssss

2011-11-30 @ 22:41:54
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback