Att förlora Ett fint minne


Idag var Alexander och jag ute på promenad! Har varit en varm och härlig höstdag.. solen har varit framme en del, men inte hela tiden. Men när den var framme passade vi på att få lite frisk skogsluft.
Vi gick och kikade på farfars får som är här på åkern bakom huset.

Sen gick vi en runda i skogen och kollade på alla fina färgglada löv. Jag fotade en hel del.. man får så mycket inspiration när man är i skogen och speciellt nu på hösten! Alexander var vaken under hela promenaden, han satt och inspekterade löv m.m.

När vi kom hem fick han lite att äta och sen lekte han på golvet en stund innan eftermiddags napen. Men när jag skulle lägga honom märkte jag att en av hans fina favoritfiltar var borta :O Den fina han fick av sin moster på dopdagen :( Så jag förstod att den måste trillat av vagnen på promenaden! Så då fick jag på med jackan på honom och gå samma runda igen!! Lyckligtvis när jag gått en bit så låg den där på marken! Såå glad blev jag! Hade ju inte varit kul att tappa bort något som faktiskt har en betydelse för oss! Ett fint minne! Får köra den i tvätten nu bara, för den hade blivit lite smutsig där den låg. Sen fick Alexander sova ute i vagnen på uteplatsen. 

Nu har han nyss vaknat. Så nu ska jag ut i köket och förbereda dagens middag... tror jag ska göra köttbullar o kokt potatis idag till oss alla. Dennis har match idag sen. Så blir myskväll med plutt sen innan han ska nana natt!

Kram på er alla goa!


Kommentarer
Postat av: Pauline

Vilka härliga bilder! Hösten e minsann en fin årstid :)

Tur att filten låg kvar! :)

Puss

2011-10-04 @ 19:53:10
URL: http://http:/
Postat av: Jenny

Ja det är underbart i skogen på hösten =)=) Fina bilder!!!! :D Riktigt höstiga!

Så sköööönt att filten inte var försvunnen! Förstår att det hade varit jättetråkigt =(

Puss

2011-10-04 @ 21:33:37
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback