Dagen!

God kväll finisar! :)
Hoppas ni haft en bra dag! Nu sitter jag och kollar på Halv 8 hos mig och därefter väntar Äntligen Hemma :D Favvoprogram!

Dagen idag blev lite konstig faktiskt!! Jag ställde klockan på halv 7 idag. Vi skulle nämligen på 1 års fotografering klockan halv 11. Lite dum tid då det är just då Alexander brukar ha sin förmiddagsnap. Så jag drog upp honom halv 7 istället, så han kunde sova lite tidigare istället.... trodde jag!
I över en timme försökte jag. Han kunde verkligen inte somna. Så tillslut gav jag upp.. tog på han de kläderna han skulle ha på fotograferingen och packade in oss i bilen, i hopp om att han skulle somna där! Men nejdå, envisingen skulle då inte sova! Så det blev helt fel idag!
Precis innan fotograferingen fick han lite yoggi iaf, så han inte skulle va hungrig me och det var nog bra.
Vi fick till några bilder där han sken mer än solen iaf ;) Gullungen! Jätteduktig var han.. trots att sladdar och skor var bra mkt intressantare än Åke. Och Dennis och jag va inte så roliga.. men däremot Susanne lyckades få honom att skratta ibland.. svårtflörtad idag :P

När Dennis och jag sedan skulle väja ut bilder, så somnade han som en stock och sov en halv timme ungefär!
Sen var han vaken heela tiden.. hemma hängde jag in tvätt m.m. i garderoben och han var ledsen och uttråkad.. så jag la mig i vår säng med honom och då somnade han.. men sov bara i en halv timme igen! Så det har minst sagt varit knas idag! Däremot nu vid 19 så somnade han direkt efter vällingen, sa inte ett ljud ;) Så hoppas han sover gott! :D

Alexander som äntligen somnade och jag fortsatte med tvätten! Var inte så mycket kvar då så sen kröp jag intill honom sista kvarten innan han vaknade :)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Skönt att fotograferingen gick bra! Brukar bli fel när man ruckar på sömntider här med..



2011-10-25 @ 20:34:36
URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/
Postat av: Sussi med bebis i magen.

Hej, tittar förbi här och känner att jag bara måste lämna ett litet spår. Våran Katt heter också Turbo, blev lite små glad när jag såg att eran också gjorde de alla har hela tiden kommenterat de och tyckt att det ha varit ett konstigt kattnamn :P



Vilken otroligt söt liten pojke du har.

Kram Susssi

2011-10-25 @ 21:05:53
URL: http://suszii.blogspot.com
Postat av: Pauline

Åh vad typiskt att det blev så fel just idag! O när du masat dig upp sååå tidigt med! :/

Men skönt iaf att fotograferingen gick bra ändå o att han iaf sovit nåt även om en timme sammanlagt inte e så mycket att hurra för :P

Har varit likadant här med idag men så blir det när man far runt, både varit i stan o lunchat o sen en runda till Carro så totalt 50 min har hon sovit idag o det har varit när vi åkt i bilen då :P Lr ja hon fortsatte sova när jag lyfte över henne i vagnen när jag skulle in på Willys o handla så inte bara i bilen då :P Hon har iaf vart någorlunda glad ändå :)

Puss

2011-10-25 @ 21:08:43
URL: http://http:/
Postat av: Pauline

Vilken underbart härlig bild du fick förresten!! <3

Förstår att du kröp ner där, ser så himla gosigt ut

:)

Puss

2011-10-25 @ 21:10:09
URL: http://http:/
Postat av: fian- mamma till Alex

tss tack söta du =) försöker iaf hihi

ja smoothiesen vart väldigt populär. perfekt till mellis. testa, tror alexander kommer älska den oxå :)



åå så gott han sover, lillplutten<3



Resten av veckan blir öppna förskolan o sångstunder, träffa en kompis, ska på öppet hus för inredning på torsdagkväll är 10% :) annars lugnt. helgen är inte bestämd än. jim ska jobba lite både lör o sön så blir nog familjmysa på kvällen.

vad ska ni hitta på gumman? :)

puss

2011-10-25 @ 21:27:12
URL: http://fianandersson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja men visst är det väl så typiskt när det blir så! Men jag kan tänka mig att det blev superfina kort iaf :P:P Ska bli kul att få se sen!!

Pusssar

2011-10-29 @ 21:03:51
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback