Jobbdebuten

Hej på er! Nu var natten gjord och jag har sovit lite. Det var roligt att vara tillbaka på jobbet och träffa massa goa jobbarkompisar. Nästa natt är torsdag jag ska in, så nu är jag ledig ett par dar! :)
Jag var hemma vid halv 8 i morse och då hade Alexander nyss vaknat och låg och babblade i sängen hos pappa. Dennis smsade mig igårkväll och sa Alexander hade vaknat och varit ledsen och ville inte somna om. Då hade han gett honom en utav mina tröjor och då hade han somnat :) Goseplutten!

Jag innan jag körde till jobbet igår

Idag fick jag pussa lite på honom innan jag somnade och vid kl.10 kom de upp för då skulle Alexander sova sin förmiddagsnap.. så då sov de uppe hos mig en timme. Och vid tolv kom de upp och väckte mig. Och gud vad glad Alexander blev då. Han sken mer än solen! Underbart att se <3

Nu ska jag gosa! Kram på er

Kommentarer
Postat av: Pauline

Vad kul att det var kul på jobbet :) Vart det lite snurrigt i huvudet sen när du väl kom hem? :P

Mysigt att få lite pussar innan du skulle sova! O väldigt gulligt att han somnade om när han fick din tröja <3

Ja det är himla underbart när de blir så glada :D

Hoppas du kan sova inatt nu!

Puss

2011-10-02 @ 22:01:24
Postat av: fian- mamma till Alex

Hej pinglan!



Åå va roligt att det kändes bra att vara tillbaka på jobbet igen. Härligt att mjukstarta :)

o tjusig är du oxå :)

2011-10-02 @ 23:07:03
URL: http://fianandersson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Åååååh va gulligt att han somnade om när han fick din tröja <3 Hur kändes de annars på jobbet? Kändes de som att du knappt hade varit iväg eller kom du inte ihåg nåt liksom?? =)

Pusssssssss

2011-10-04 @ 21:28:12
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback