Alexanders kompis Alex

Idag efter Alexander & jag varit på Bvc begav vi oss mot Trekanten till min fina goa bloggvän fian och hennes söta son Alex! Det var ett himla roligt spontanbesök :) Och första gången vi träffades på riktigt!
Våra söner lekte mycket bra tillsammans, var kul att se =) Himla lika på sättet på nåt vis :)
Fian bjöd på fika när vi kom dit, sen blev det lite lek och där efter gick vi en lång promenad! Sen var klockan rätt mycket så Alexander och jag körde hemåt! Tack så mycket för idag gumman, var himla kul att träffa er och se ert fina hus! Och jag hittade både dit och hem, men körde fel båda gångerna haha!

Alex

Härlig höstpromenad (lite blåsigt ibland dock)
Fina Fian, Alex och en härlig allé!

Kram!!

Kommentarer
Postat av: Pauline

Vad kul att träffas irl :) O härligt att de kom så bra överens :)

Vilken mysig omgivning de verkar ha där de bor med!

Puss

2011-09-22 @ 21:22:23
Postat av: fian- mamma till Alex

Hihi körde du fel när du skulle hem sen? Men tycker du va duktig gumman som hittade så långt du gjorde :) och tack för en toppendag. var verkligen roligt att träffa dej o din lille sötnos så vi vill gärna träffa våra vänner igen :)

så lätta att umgås med o kul när våra killar är jämngamla. så fler mammabebisdejter =)



Alex somnade ca kvart i nio så hoppas att han ska sova gott nu. Han har fått alvedon. Tar med den till Götet. Hoppas ni haft en mysig kväll o sov så gott fina ni. Puss och kram <3

2011-09-22 @ 21:38:25
URL: http://fianandersson.blogg.se/
Postat av: fian- mamma till Alex

Ja visst är det en fin sida jag har uppe på datorn där i bakgrunden hihihi



Nu ska jag sova. Nattiiis

2011-09-22 @ 22:45:49
URL: http://fianandersson.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Det e himla kul med nya vänner :) jag umgås med min mammagrupp från bvc

2011-09-23 @ 00:27:33
URL: http://vivantarettmirakel.blogg.se/
Postat av: Jenny

Oj vilka vackra ögon Alex har! Och så roligt att träffa nya vänner, de får man ju inte för många av direkt! <3

Pusssssss

2011-09-24 @ 19:55:23
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback