Hanna betyder Lycklig!


Idag började jag dagen med lyxiga knäckebröd till frukost.. och en mugg te till... Muggen har jag haft i åratal :) Fick den av min mamma vid ett tillfälle och på den står det "Hanna betyder Lycklig"... Ibland har jag sagt att "det är jag inte alls det"... men nu är jag inget annat än lycklig och lyckligt lottad att få ha en frisk o fin familj. Världens bästa! ♥

Fredagen kommer nog bli relativt lugn. Vi hoppas på att Dennis kan sluta lite tidigare idag.. Jag får planera nåt gott vi kan äta och sen blir det fredagsmys!

Snart kommer Dennis hem en sväng, så Alexander och jag får lite pussar!
Vad ska ni göra denna fredag?

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Camilla - gravid med 1:an

Det låter som en bra kopp, börja dagen med att bli påmind om allt man faktiskt kan vara tacksam över. Fast är man lite tillfälligt depp kanske man bara irriterar sig på den ;)

2011-09-09 @ 11:04:11
URL: http://vardagslycklig.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och prinsessan i magen

God middag..Bra start på dagen..Hoppas att killen din kommer hem tidigare i dag så ni kan fira helg tidigare.Ha en fin start på dagen.Här blir slappa o baka lita gott är tanken.kram

2011-09-09 @ 11:47:42
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Pauline

Haha jag åt oxå knäckebröd till frukost idag, fast inte lika lyxiga som dina, hade bara skinka på :P

Ja du har allt att vara lycklig för nu, även om alla dagar kanske inte känns riktigt så :P

Hoppas med på att Dennis kan komma tidigare, mysigt att han kan svänga förbi med lite pussar ;)

Vi ska inte göra så mycket, har ansökt om dagisplats nu, uscha! Men man måste ju :/

Skönt iaf att få det gjort, skulle ju gjort det för längesen egentligen.. O så har jag både dammsugit o torkat golven..

Henrik ska jobba sent idag så blir mysdag med molly :)

Hoppas ni får en trevlig helg iaf! :)

Puss min fina!

2011-09-09 @ 13:41:26
Postat av: fian- mamma till Alex

Hallå snygging!



Vilka goda knäckisar =)

Idag är der fredag tjihoo, alltid gött

Hoppas ni har en bra dag o ha så mysigt ikväll. Tora kramen till er

2011-09-09 @ 15:06:11
URL: http://fianandersson.blogg.se/
Postat av: fian- mamma till Alex

Ja den måste du testa, supergott o superenkelt. Tacos är ju så gott i sej men kul att göra på ett annat sätt ibland :) Den har vi ofta på fredagar, passar bra till fredagsmys ;)



Han kan inte sälla sej själv än utan mot något. Han reste sej upp mot gåstolen, blev lite paff hehe känns som det går så fort allt nu. Pöss

2011-09-09 @ 15:22:09
URL: http://fianandersson.blogg.se/
Postat av: Jenny

så skönt att du är lycklig nu iaf gumms! <3

Pussar

2011-09-09 @ 23:19:13
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback