Sovmorgon!

Hej på er! Idag fick jag mig en riktigt skön och behövlig sovmorgon! Prinsen vaknade klockan 8 (och det var inte sovmorgonen om ni tror det hihi), jag var huur trött som helst då och märkte att Alexander också var trött.. så efter en halvtimme lyckades han somna om igen och då sov vi enda till kl.10!!! Lyx.. var längesedan nu.. när han va mindre sov han hur länge som helst.. så man är inte lika bortskämd längre, trots om det låter som sovmorgon för många av er att få sova till klockan 8! :)
Idag har jag än så länge bara dammsugit lite. Får väl snart ta och göra lite nytta igen. Men först ska jag leka med Alexander som nyss vaknade efter att ha sovit ett nap nu på ef.m =)
Kram kram på er

En favoritbild i repris

Kommentarer
Postat av: Mamma till William och prinsessan i magen

God eftermiddag..Skönt med sovmorgon..gäller att passa på att sova lita då..Jag passade på att vila lita när min prins är på förskolan men vid lunch,,,riktigt skönt.Ha en fortsätt bra tisdag..söt bild på din sötnos..kram

2011-09-06 @ 15:46:29
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Pauline

Härligt att få sova lite extra, särskilt när man vaknar trött :)

Jag fick lite sovmorgon idag, molly vaknade inte förrän kvart i 10, skööönt :D

Puss

2011-09-07 @ 12:19:43
Postat av: Alexandra

Freja somnar kl 19.30-20 på soffan nere sen bär vi upp henne när vi går och lägger oss vid ca kl 23 då får hon även en flaska mat. Sen sover hon (peppar, peppar) till kl 08-08.30. :D

2011-09-07 @ 20:26:56
Postat av: Jenny

Bara propellern som fattas så hade han sett ut som Karlsson på taket :D:D sötnosen!! fast Karlsson är ju iofs tjock rätt å ful, tvärtemot Alexander <3<3 Riktig liten gulleprins!!



Härligt med sovmorgon :D

Pussa

2011-09-09 @ 11:05:05
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback