Vilken kalashelg! :D

Hej på er!
Åh idag har jag visst publicerat två lika dana mms-inlägg från min mobil... har tagit bort de nu.. de skulle nämligen publicerats för 3 dagar sedan :P hehe.. idag har det inte regnat en droppe här, utan solen är framme och det blåser inte alls mycket!

Denna helgen är en riktig kalashelg. Som jag skrev tidigare var vi bjudna att fira Dennis bror Joel igår.. det blev hemmagjord pizza och pizzasallad och tårta och kakor. Var mycket gott och trevligt!

Idag är det dags för kalas nr 2. Det är Alexanders kusin Elias som blivit stora killen och gått och fyllt 1 år :D Så vi ska dit vid 18 tiden! =)

Igår ringde även pappa och bjöd ner oss på söndag. Hans sambo Ann- Christin har fyllt 60 år. Mina andra systrar ska dit ikväll.. men vi var ju redan bortbjudna!

Så det blir kalas varje dag denna helgen :D Och vi behöver inte laga mat någon av dagarna hihi.. lyx!

En dagens bebis kör vi här.... inte lätt att få bra bild på denna vildingen! Lundmyr body och byxor från Lindex!

Kommentarer
Postat av: Pauline

Skönt att slippa laga mat ja :D

Nej men så förvånad jag e över att han e vid listerna ;P

Puss

2011-09-17 @ 21:18:27
Postat av: Jenny

Haha skönt att slippa laga mat :P:P Nej det blir lätt oskärpa på bebisarna nu för tiden av nån viss anledning :P

Pusssar

2011-09-21 @ 10:59:42
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback