Strumpnisse

Hej vänner!

Idag har dagen gått himla fort tycker jag. Vaknade strax efter 8 och gick ner och fixade Alexanders morgonbestyr. Han fick gröt och jag åt två frukostknäcke med skinka och gurka.
Efter frukosten tog vi en promenad, men Alexander var nog inte tillräckligt trött för han ville inte somna.
När vi kom hem så busade han runt på golvet en stund.. oj som han går hela tiden nu och har rest sig upp själv flera gånger idag. Det är full fart på honom.. det är inte precis att han går sakta heller, han nästan springer fram ibland :D Min lille pingvin!
Sen var det dags för blöjbyte och då kom även Dennis hem en sväng och pussade på oss, fast det va ingen långstund han hann va hemma. Därefter somnade prinsen en liten stund.. 30 min elr nåt.
Så jag hann hänga upp tvätt och köra igång en till och slappa lite!


Min lille strumpnisse! Han har alltid gillat gå runt med en strumpa i munnen haha!

Nu sover han sin efm nap.. hoppas han sover lite längre nu!
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Pauline

Mysigt med en promenad, vi gick oxå en runda idag :) Bort till skoaffären o köpte nya skor o så tillbaka ;)

Hihi ne han var snabb redan från början ju :P Åh jag vill se hur han går nu nu nu :P

Hehe ja han e en riktig strumpälskare :D

Puss

2011-09-20 @ 21:31:29
Postat av: Jenny

Piiiingu!!! Sötnos! Ja det är skönt när de sover så man hinner få lite gjort... Inte lätt att få nåt gjort när de är vakna!

Puss

2011-09-21 @ 10:50:01
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback