Bara 16 grader!

Hej på er! Åh idag känner jag mig utvilad minsann. Alexander väckte inte mig förrän klockan 10 idag! Såå skönt med en rejäl sovmorgon! Förkylningen har det dock blivit mer av.. grr.. även för Alexanders del.
Kanske därför man fick sova så länge idag!

Efter vi stigit upp blev det frukost. Alexander åt gröt och ostsmörgås.. (ost är i stort sätt det enda han gillar på smörgås).. Och jag åt smörgås och en mugg med te med honung. Gotte!

Nu springer Alexander runt i sin adidasdress och leker med Turbo.. Hela huset är dock iskallt. Vi har tydligen luft i elementerna efter vi tömt de helt på vatten, då rörmokaren kommit. Härliga 16 grader har vi i vardagsrummet :/ Alexander har både strumpor och mockarsiner på fötterna. Får se hur länge vi står ut, elr om vi åker iväg en runda sen.. brr!

Alexander har fått fler tänder nu förresten. Bl.a en kindtand :)

Nu fick jag tag på syster Annika. Så nu ska vi packa ihop oss och åka dit! Kram kram

Kommentarer
Postat av: Pauline

Oj vilken sovmorgon! :) Härligt :)

Drygt med värmen men kul att det blev ett spontanbesök hos Annika, hoppas hon hade det varmare ;)

Puss

2012-04-20 @ 20:46:42
Postat av: Linda Olsson

Härlig sovmorgon du fick! :D Men huuuu va kallt!! :P

puss!

2012-04-21 @ 08:24:45
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Mem huuuuuuh va kallt! Brrbrr!

Puss

2012-05-04 @ 22:50:43
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback