Dommen...!


God kväll på er! Nu sitter jag och väntar på att jag ska få äta :P Är lite smått irriterad.. mest på mig själv.
Var hos tandläkaren och fick veta att jag har ett hååål som måste lagas! Sååå arg på mig själv. Jag har ju varit så noga med tandtråden och inte missat en dag! Grr! De tog lite tandsten och satte dit nåt flour grej.. så jag fick inte äta på 3 timmar efter besöket! Så måste vänta till kl.20.. Och jag som inte ätit sen lunch! Hålet ska jag laga om 6 veckor och allt som allt med dagens besök går på härliga 1770:- Suck!
Om det är någon som läser här och känner sig rik och villig att betala, så skulle jag bli glad hihi :P

Efteråt åkte vi till Maxi och storhandlade. Och sen hem och packa upp allt... Alexander busade gärnet en stund, men ligger nu nattad.. fast har inte somnat än.
Resten av kvällen blir slapp och fixa nåt käk! :) Ha en bra kväll! KRAM på er

Kommentarer
Postat av: Angelica- Mamma till Leia & lillasyster i magen <3

äh fyfan vad tråkigt!

hata att gå till tandläkaren eftersom det kostar så inihelvete rent ut sagt!

Tråkig utgift! :( Bläääää!!



puss & kram vännen!

2012-04-10 @ 21:31:40
URL: http://www.angelicasandberg.se/blogg
Postat av: Hanna Z | Mamma - Mode - Skärgårdsliv

Jag vågar inte ens säga hur länge sen det var jag var hos tandläkaren. Usch! Måste ta tag i det där. Nångång.. haha

2012-04-10 @ 21:49:10
URL: http://hannaz.se
Postat av: Linda Olsson

Sv; ahha jag vet, visst är de fula! Jävla bingolotto! :P



Tack gumman! <3 Du som gav mig så mycket pepp..nästan så jag skäms nu...men jag SKA klara det!!



Fy fan va dyrt! Hata tandläkare! :/ Usch o fy!



Puss fina du!

2012-04-10 @ 22:16:49
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: fian- mamma till Alex

Shit va dyrt det är med tandläkarbesök.....

Hoppas det lilla hålet snart är lagat o att det inte blir fler ;)



Söt bild på er sötnos! Puss

2012-04-12 @ 15:58:27
URL: http://fianandersson.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback