Första April

God morgon vänner!!
Första April idag ;) Brukar ni vilja skämta med folk denna dag? Eller kanske ni som brukar bli lurade :P
För min del har det varit ganska lugnt med det de senaste åren.. men man går ändå lite på spänn ;) Och jag är inte så påhittig att komma på nåt bra aprilskämt.

Idag vaknade Alexander redan klockan 07. Men det var Dennis som fick stiga upp med honom. Sen väckte de mig vid 9. Inatt ska jag ju jobba, så ska sova sen i eftermiddag igen :)

Nu är Dennis iväg och jobbar lite, men är nog inte iväg mer än 2-3 timmar. Och när Alexander har somnat ska jag hoppa in i duschen! :)

Ni får ha en bra dag! ♥ Kram!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hehe, jag lurade en jäkla massa folk på fb förra året skrev att jag va gravid ;)

Annars brukar jag aldrig lyckas med mina skämt, så det va seger för mig då ;)

Ha en fin dag!

Pusspuss

2012-04-01 @ 11:55:18
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Blev du något lurad? Själv tänkte jag inte ens på att det var första april!

kram

2012-04-02 @ 20:41:08
URL: http://jagochliten.webblogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback