Lockar :)


Hej finisar! Idag är jag pigg och glad och kry!! Såå härligt! Kan säga att jag var vrålhungrig imorse när vi vaknade. Hade ju inte ätit nåt redigt sen tisdags morse och så lite mat igår kväll :)

Idag provade jag att göra lite lockar/ vågit hår med min nya styler plattång :) Tycker ni det blev fint? Jag är ju lockig i mig själv, men avskyr det.. så jag har blivit en riktig plattoman ;) Har jag mina egna lockar ser jag mer ut som en pudel :P

Idag är det Skärtorsdag och Dennis slutar tidigare.. han har redan slutat och är på väg hem :) När han är hemma och har bytt om ska vi åka in mot stan/Amiralen köpcenter och köpa grejer till Alexanders påskägg :)

Om två dagar är det även en väldigt speciell dag :) ♥ Dennis och jag har varit tillsammans i 5 år då! Min underbara! ♥ Denna dag är det även påskafton och vi ska fira 3 födelsedagsbarn, plus att jag jobbar hela helgen. Så funderar på om vi ska fira det med lite god middag idag :)

Nu måste jag byta om och ge lilleman lunch! Ha en fin Skärtorsdag! :) Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: ENDENISE

finis lockar :D



sv: Kolsyrat vatten? haha, värt att prova :D

2012-04-05 @ 13:06:01
URL: http://endenise.se
Postat av: Pauline

Meen åh Nican o jag var ju oxå på Amiralen i torsdags! Köpte med saker till Mollys påskägg :)

Puss

2012-04-06 @ 19:46:47
Postat av: Linda Olsson

Så fiiin du är gumman!!! <3

Puss

2012-04-07 @ 11:33:28
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback