Påskhelgen

Hej vänner! Hoppas ni har en mysig påskhelg! Jag har inte hunnit kika in så mycket hos er. Jag jobbar en natt till nu, sen är jag ledig lite :) Enda till torsdag faktiskt, då jag bara jobbar en enkelnatt! :)

Gårdagen blev mysig. Jag sov till halv tre ungefär och vid fyra åkte vi bort till Alexanders farmor och farfar. Där bjöds det på påskbord och tårta :) Var ju både påskfirande och kalas i ett :) Alla tre födelsedagsbarnen verkade nöjda.

Vi har haft 2 rätt bra nätter på jobbet och hoppas på en tredje sådan ;) Imorgon kommer jag inte sova så länge, utan vill hinna mysa så mycket som möjligt när Dennis är ledig. Hoppas jag hinner kika in lite mer hos er också och kommentera lite :)

Ha en bra dag! Kram på er

Glad kille som öppnar sitt påskägg igår morse ♥

Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Glad påsk till er och hoppas ni har haft en bra påskhelg trots jobb :)

kram på dig!

2012-04-08 @ 22:41:46
URL: http://jagochliten.webblogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Awww, va gosiga bilder på underbaringen! :)

Skönt att du haft bra nätter på jobbet, och som du säger, passa på att njuta idag när ni är lediga tillsammans!

Puss! <3

2012-04-09 @ 10:01:40
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: fian- mamma till Alex

Sötnosen :) hoppas ni haft en härlig påsk. Skojsigt med kalas. Puss o kram

2012-04-09 @ 11:47:51
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Sötnosen! Vad skönt att få vara lite ledig nu :)



Puss!!

2012-04-09 @ 19:27:32
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Pauline

Hoppas sista natten gick bra med :)

Söt han e!

Såg på de andra bilderna att han o Molly fick likadana påskägg ;)

Hoppas ni hade en mysig dag idag! <3

Puss

2012-04-09 @ 20:21:02

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback