Sjuk.... igen! :(

Hej vänner!
Halv 6 imorse vaknade jag med värsta magvärken. Har kräkts lite, vet i tusan vad det är. Och sen dess har jag legat och legat. Har ont i hela kroppen nu, så det är nog någon feberinfluensa. Brukar bli helt utslagen av det.

Tråkigt, så idag kunde jag inte följa med på första träningsmatchen.. synd! Det hade iaf gått väldigt bra. Dennis lag vann med 9-1. Och han var med hela matchen utan 10 minuter.

Under tiden Dennis var där så har jag bara sovit och sovit. Alexander har varit hos farmor och farfar. Så tacksamt att ha dem! De ställer alltid upp om det är nåt.. ♥

Imorgon och tisdag blir jag nog sjukskriven om jag inte mår bättre imorgon :/ Det var verkliigen den storhelgen.. först tandlärarebn och sen sjuk!

Hoppas ni haft en skön söndag och kunnat njuta av vårvädret! Kram

Några veckor gammal bild på min mys kille!

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Men usch o fy gumman! Stackare! :( Hoppas du piggnar till fort!! <3



KRAM!

2012-04-16 @ 10:24:39
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Hej gumman! Tillbaka igen efter ytterligare en paus, blir så när det är skola i veckan...

Fy stackare att du är sjuk igen, hoppas att det går över fort!

Kramar till dig!

2012-04-16 @ 20:55:53
URL: http://jagochliten.webblogg.se/
Postat av: Pralin från matmedmera

Vad gullig gubbe du har där hemma! Det så härligt med små barn

2012-04-17 @ 07:09:57
URL: http://www.matmedmera.eu

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback