Du & Din Partner!

Hittade denna hos Angelica ;)

Du & din partner


Dennis & jag på Öland 2009

Vad heter ni? Hanna & Dennis
Hur träffades ni? Första gången på fest hos min storasyster, andra gången (ett halv år senare) festade jag med syrran och en kompis till mig. Och syrran skulle ringa efter skjuts, råkade ringa "fel" Dennis.. men det blev ju så jäkla rätt ;) Därefter är det vi ♥
Hur länge har ni varit tillsammans? 5 år och 3 dagar ;)
Är ni förlovade? Ja :) Vi förlovade oss 24 april 2009
Bor ni ihop? Jajemen!
Har ni barn? Ja ♥ Vår älskade Alexander
Har båda körkort? Japp!
Isåfall, vem kör bäst? Dennis :)
Kommer du ihåg er första kyss? Hihi var ganska full.. men jag minns den ändå ;)
Vem sa "Jag älskar dig" först? Dennis, i bilen på väg hem från Kalmar mitt i natten. Jag höll på att köra av vägen :P
Vem är äldst? Dennis
Vilka stjärntecken är ni? Jag är Stenbock och Dennis är Tvilling
Vem fyller först på året? Det gör jag :)
Vem är längst? Dennis med 21 cm :P
Vem sjunger bäst? Jaaag :P
Håller ni i handen på stan? Klart vi gör! :) Oftast iaf!
Var nån av er oskuld när ni träffades? Nope!
Kände ni varann innan ni blev ihop? Kan jag inte påstå ;)
Blev du kär i första ögonkastet? Nej, men andra ♥
Har ni någon speciell låt? Did I tell you, med Jerry Williams
Har ni stora framtidsplaner? Renovera klart huset, gifta oss, förhoppningvis syskon till Alexander.
Har ni gråtit i varandras armar? Många gånger :(
Har ni varit utomlands tillammans? Räknas Danmark?? hihi
Vem lagar bäst mat? Vi båda! Vi lagar alltid maten tillsammans :)
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Leker/ gosar med Alexander, myser framför tvn/ datorn.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Oja :)
Blir du lätt svartsjuk? Ja :P
Brukar ni bråka? Äsch, ibland.. men brukar gå över fort ;)
Ringer eller SMS:ar ni mest? Jag smsar och Dennis ringer!
Vad är hans/hennes finaste kroppsdel? Hela han är ögongodis ;)
Brukar nån av er prata i sömnen? Dennis brukar göra det
Brukar nån av er snarka? Dennis om han ligger på rygg! :P

Kommentarer
Postat av: Angelica- Mamma till Leia & gravid med lillasyster <3

Klart du ska sno.denna gumman ;)

Så roligt att läsa om er :).



Puss vännen o sov så gott :)

2012-04-10 @ 22:37:34
URL: http://angelicasandberg.se/blogg
Postat av: Caroline

Rolig lista! Det är flera frågor jag inte kan svaren på när det gäller mig och min sambo. Dåligt minne...



Sv: Jo vi ska åka till Kina, Peking. Vi har inte tänkt utforska så mycket, vi vill bara komma hemifrån och tar det som det kommer. Men man hinner mycket på 4-5 dagar om man planerar lite i förväg.

2012-04-11 @ 09:05:08
URL: http://carolineprim.blogg.se/
Postat av: ENDENISE - a mama's story

mysig läsning :D finisar!



sv: Vi har också ganska mörkt golv men då får man dra upp ljuset lite :)

2012-04-11 @ 11:07:18
URL: http://endenise.se
Postat av: Linda Olsson

Så kul att läsa!!! Älskar sån här mysig läsning! ;D <3

Puss!

2012-04-11 @ 12:49:48
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Ewa-Lena

Sååå fint par ni är!Kramar

2012-04-11 @ 17:45:39
Postat av: fian- mamma till Alex

Åååå detta var riktigt ROLIGT att läsa =) =)

Ni är så fina tillsammans<3

2012-04-12 @ 15:56:46
URL: http://fianandersson.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback