Utflykten :)


Det här är vår utflykt idag! Elmia bilmässa i Jönköping. För Dennis är det tradition att åka dit. Jag har varit med nån gång förut.. men har lyckats jobba vid påsk och förra året ville jag inte ta med Alexander :)

Det är så mäktigt att gå och kolla på alla stylade bilar, mc, raggarbilar m.m. Tog inte så många bilder, men här ovan är några av favoriterna :) Alexander vägrade somna i bilen upp.. så han somnade gott när vi var där. Lite synd, men en stund i början kollade han väldigt intresserat :)
När han sov passade vi på att äta där. Gick inte så länge, men hann nog gå igenom det mesta. Det är ju cirka 4 hallar där inne. Sen tog det nån timme hem och sen bums i säng... sov mellan 17-19.. men hade nog kunnat sova tills imorgon :P Men om 20-25 min sitter jag i bilen på väg till jobbet.

Imorgon får jag se om jag hinner med att blogga... annars önskar jag er EN GLAD PÅSK!! :)

Så här gott sov Alexander idag på mässan

Hihi ♥

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Tack gumman för alla dina söta kommentarer hos mig! :)



Åh så det blev elmia? Vi ville ju också åkt, men sjuka barn satte lite stopp för det ;)



Glad påsk fina du! <3

Puss!

2012-04-07 @ 10:53:17
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Åh, så roligt!

Bilen längst upp vill jag ha ;)



Glad påsk gumman <3



Puss!!

2012-04-07 @ 12:38:54
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Caroline

Glad påsk! :)

2012-04-07 @ 14:14:37
URL: http://carolineprim.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback