Besök på dagis!

Hej! Idag har Alexander och jag varit på dagis och hälsat på :) Kom dit vid 9 tiden, då var det lite fruktstund och alla satt i en ring på golvet.. Alexander hade ju myror i rumpan så han satt inte still så länge ;)
Därefter tog vi på oss och gick ut. Blev massa bus, Alexander lekte mest med traktorerna och cyklarna och åkta rutschkanan några gånger med :)
Efter att ha varit ute ett bra tag så fick vi in och åt lunch.. ris med kycklinggryta idag.. jättegott! :) Och Alexander åt en stor portion! Sen var klockan 12 och Alexander var trött, så då åkte vi hem :) Både han och jag sov i 2 timmar sen ;) Man blir trött att va på dagis! Hihi..
Imorgon ska vi dit en stund igen och eventuellt ska jag prova att lämna honom en stund.

På dagis
Lite bilder från resten av dagen..
Gjorde köttfärslimpa och hade potatisplättar till.. och så har jag bakat chokladiga chokladmuffins!
KRAM
 

Kommentarer
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Låter som en riktigt härlig dag! Så skönt att det funkar med dagis också :)
Vet inte om mina andra kommentarer har kommit fram, det bara strular hela tiden :(

Puss!

2012-08-14 @ 23:05:59
URL: http://sagabus.blogg.se
Postat av: Pauline

Hihi ne det e klart att han inte hade ro att sitta stilla, mycket roligare att få leka med alla saker! :D
Ja det tar på krafterna att vara på dagis ;)
Vilken fin gravidmage du har! <3
Kan du inte lägga upp bilder från när du hade Alexander i magen oxå så man kan jämföra? ;)
Puss

Svar: Jovisst kan jag göra nån dag =) Puss
imm0rtelle

2012-08-15 @ 14:35:17
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Så skönt att få ha lite "inskolning" såhär efter sommaren och slippa lämna med en gång :) Vilka goda muffins, vad sugen jag blev nu!
kramar

2012-08-16 @ 20:39:21
URL: http://jagochliten.webblogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback