Godisgris

Halloj! Fy vilken deppdag jag har haft.. Kändes bättre efter jag lättat på hjärtat lite. Graviditetshormoner eller ej.. Men på en del saker kan man bli så ledsen över. Rättvisa ska det kallas, men finns de som pratar mer än vad de handlar... Aja nog om det, nu har jag släppt det för idag iaf :)

Imorse efter frukosten tog vi med en korg fylld med äppel från tomten och gick bort till fåren. De blev allt glada och Alexander tyckte det var kul att ge de :)
Busen har inte velat sova middag idag, så vi får se hur pigg och allert han är ikväll :P Han har varit ute en lång stund med pappa och klippt gräset, och så var vi och busade i studsmattan lite också :)

Nu har han fått lite lördagsgodis.. en tablettask och en PalleKuling choklad. Han skulle allt kunna proppa i sig hur mycket som helst :P Men det får han inte!

Senare ska vi göra hemmagjord pizza, har redan gjort lite hemmagjord pizzasallad... har provsmakat lite och den är såå god ;) Men får gotta sig en timme till iaf innan vi gör pizzan!

Här nedan är två bilder på min godisgris! :)
 

Kommentarer
Postat av: Anne

Åhhh jag vill också vara godisgris. Men det får man inte för poängen. Typiskt! :)

2012-08-12 @ 11:20:08
URL: http://anhavi.se
Postat av: Jenny

S�tingen! Gott med l�rdagsgodis! �sch tycker inte att det var konstigt att du reagerade s�... jag hade reagerat likadan �ven om jag inte �r gravid!
Pussa

2012-08-12 @ 22:31:38
URL: http://jensisdagbok.blogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback