Långledig

Hej hej =)
I natt gjorde jag min sista natt för detta passet och nu är jag på den bästa biten av vårt 6 veckors schema.. jag är nämligen ledig 9 nätter i sträck! Och huu vad skönt! Har varit två tuffa nätter.. fullt upp i 10h i sträck! I natt hade vi även ett dödsfall och sånt tar alltid tid och resten av rundan förskjuts. Men slapp i alla fall jobba över och det är alltid skönt!

Så nu ska det vara himla skönt att vara ledig ett tag (bortsett från ett möte måndag kväll).. Imorgon ska Alexander vara lite extra på dagis. Jag ska nämligen på läkarbesök på hudkliniken i kalmar. Har ett märke på foten som jag ska kolla upp och läkaren på vc skickade mig vidare dit, för hon tyckte det skulle kollas upp riktigt.. Så se vad de säger imorgon.. alltid lite nervöst med sånt och fult är det ju (helt svart) så hoppas de kan ta bort det på nåt vis.. redan kl.8 ska jag va där, skönt att Dennis följer med mig! ♥
 
Nu är det 20 dagar kvar till RUL ♥ Tycker mig ha kännt lite rörelser nu senaste dagarna, men längtar tills det blir ännu tydligare.. är ju såå mys! Och magen den bara växer :) Är i v.17 nu, har gått så fort!

Ett foto på luktärten jag har i trädgården :)

Kommentarer
Postat av: En pojkmammas vardag - Livet på torpet

Usch för såna nätter. Jag har också jobbat natt förut, men min mage gillar inte att göra det. Hellst på ena stället jag jobbade på där man skulle göra otroligt mycket under en natt förutom att ta hand om dom gamla.

Skönt att vara lite ledig nu! :)
Kram

2012-08-23 @ 08:50:29
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: Cissi - mamma till Emma och smurfen i magen

Jobbigt med såna nätter när allt händer, förstår att det ska bli skönt att vara ledig ett tag nu!

och hoppas det gick bra hos doktorn!

2012-08-23 @ 13:48:14
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Så skönt med långledigt! Är imponerad av att du orkar jobba nätter, skulle jag aldrig göra :)
kramar

2012-08-23 @ 20:45:21
URL: http://jagochliten.webblogg.se
Postat av: Jenny

Ja herregud så fort det har gått gumman! V 17 redan! Jisses!
Pussss

2012-08-30 @ 23:02:56
URL: http://jensisdagbok.blogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback