2a advent!

Hej på er! Hoppas ni haft en mysig andra advent! Min har varit så där, mår fortfarande inte bra. Men hoppas det blir bättre snart! Igår snöade det hela dagen och idag har vi nästan lite snöoväder.. blåser på rätt bra.
Jag har hållit mig inne hela dagen och Dennis har varit ute och gjort det sista med veden, med hjälp av sin far o bror.. Alexander var ute ett tag.. så jag hann ta en varm dusch och vila lite.

Imorgon är det vardag igen, Alexander ska ju egentligen va på dagis 5h på måndagar.. men vi har bytt till tisdag nu denna veckan.. det är då vi ska på tillväxtultraljud :) Spännande o se hur stor bebis är nu. Har ju inte gått upp så mkt i vikt som med Alexander, skönt! :) Tog tid innan jag ökade nåt alls i början eftersom jag hade mycket illamående/kräkningar då.

Nu ska jag nog gå upp och byta av Dennis som försöker natta Alexander. Bra när man kan hjälpas åt! :)
Kram på er

P.s. Vad tycker ni om den nya headern? Lite vintrigare iaf :)

Kommentarer
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Vad fint du har fått det :)
Psst, kolla in i min blogg ;)

Puss!

2012-12-09 @ 21:02:43
URL: http://sagabus.blogg.se
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Hoppas det blir bättre snart, jobbigt att inte må bra!
Jättefin header, blev verkligen vintrigare här inne :)
kramar!

2012-12-09 @ 21:03:53
URL: http://jagochliten.webblogg.se
Postat av: fian- mamma till Alex

Din stackare <3 håller tummar o tår för att det blir bättre snart. O så sänder jag massor av varma kramar till dej!

Pssst: Skriver här med ;) jättekul med vintrigare header, duktiga dej =)

2012-12-11 @ 15:13:38
URL: http://fianandersson.blogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback