Instagram


Några instagrambilder från idag.. imm0rtelle1985 heter jag på instagram...
Idag har jag mått riktigt dåligt, inte nog med att näsan är täppt, rinner och jag nyser så har jag även fått feber. Så varit väldigt trött idag.
Sov en stund när Dennis kommit hem och givetvis med Engman i sängen..
Alexander har varit väldigt trött och grinig.. vet inte om det är för att han inte sovit eftermiddag... eller om han också känt sig hängig.
Hoppas jag mår bättre imorgon, då får vi in till stan och jag måste hitta nåt till Dennis. Det som var tänk hann givetvis inte komma.. trött man blir på sånt...
Och sen är vi ju hembjudna till min syster Annika för lite julklappsutdelning och mys.
Så hoppas att jag mår bättre och inte smittar ner alla..

Idag hade jag endel förvärkar me och de gjorde faktiskt ont.. och ganska mkt sammandragnimgar. Ibland undrar jag var bebisen håller på med där inne :P Bökar som bara den ;)

Nu ska jag krypa ner i sängen och soova! Natti natt! Kram på er
 

Kommentarer
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Krya på dej vännen!!
Sov gott <3

Puss!

2012-12-21 @ 23:23:27
URL: http://sagabus.blogg.se
Postat av: Tea

Så typiskt att du måste ut i stressen oxh handla i sista minuten. Hoppas på att bebisen stannar inne lite längre och lägger på sig lite till.

2012-12-21 @ 23:48:57

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback