Julavslutning på dagis

Hej på er! Fy vad trött jag är idag! Alexander somnade vid 20 tiden igår kväll men vid 22 tiden vaknade han och höll sedan låda till och från till 1-tiden på natten. Som tur var (för min del) skulle Alexander till dagis idag.. är nämligen genomförkyld med så har varit trött idag. Alexander hade varit trött på dagis och det förstår jag när han inte sovit nåt vidare och sen skulle stiga upp vid 6-tiden med pappa.
Han hade iaf haft en bra dag på dagis.. de hade haft lite julavslutning.. Tomten hade kommit och alla barnen hade fått ett varsitt paket av tomten. I Alexanders fanns det en dinosaurie..

När vi kom hem så somnade han direkt.. och sov 2,5h ungefär.. sen gick jag upp och väckte honom. Hoppas han sover bättre i natt ;) Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Så mysigt med julavslutning :) Det var på Alexanders dagis med idag men där går så mycket magsjuka så han fick faktiskt vara hemma istället!
kram på dig!

2012-12-20 @ 21:43:40
URL: http://jagochliten.webblogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback