Kalllllt! ;)


Gud så många minus det är ute idag.. vill inte veta hur kallt det var imorse när Dennis skulle till jobbet och Alexander till dagis.. brr...

Tyckte till och med synd om snögubben jag och Alexander gjorde häromdagen.. han såg så naken ut.. så en halsduk fick åka på idag ;) Se om jag orkar rota fram nån mössa.. annars får han nöja sig med halsduken.

Har nyligen kommit hem efter att hämtat hem prinsen från dagis, så nu ska han få vila lite. Jag ska värma mig lite mat snart. Bra när man har kvar från gårdagens middag :)

När Alexander vaknar ska han få sina adventskalendrar. Ikväll ska vi handla hem lite grann som behövs, och Dennis ska fortsätta med veden tror jag.. har ju den ute i snön under presänning än :P

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Cissi - mamma till Emma och smurfen i magen

mysig dag och vad fin snögubbe ni gjort!

2012-12-06 @ 13:03:16
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
Postat av: En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma

Haha, söta du som klär på snögubben ;)
Här uppe i ångermanlandsskogen har snöovädret hittat fram .. jag som hoppades på att slippa ..
Kram

2012-12-06 @ 13:07:59
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Haha åh så söt den blev! Ja visst är det kallt, det har varit iskallt här med hela dagen men faktiskt tycker jag det är rätt härligt :)
kramar

2012-12-06 @ 21:41:32
URL: http://jagochliten.webblogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback