Tillväxtultraljud :)

Ytterligare en bild från dagens lilla fotografering
Visst är det vackert med snö så länge det är så här? Glittrar, vintersol och minusgrader.. :)

Dagen börjar gå mot sitt slut och imorgon är det fredag igen :) Då blir det tacomys är det tänkt.. Alexander ska till dagis, skulle lämna honom halv 11 och så hämtar Dennis honom klockan 16 :)

Då ska jag passa på att fredagsstäda lite är det tänkt.. Nästa vecka har vi skiftat dag, han ska egentligen till dagis på måndag.. men han får vara hemma då och får vara på dagis på tisdag istället :) Dennis och jag ska nämligen på tillväxtultraljud då...

Åååh så mysigt att få se vår bebis igen! Det är väldigt trångt i magen nu.. så känner inte så mkt sparkar längre, däremot är det full rull med bökande istället.. häftigt när man känner en fot eller nåt som trycks mot magen! Ibland buktar det ut jättemycket! Ibland gör det lite ont, men mest om bebisen kommer emot den där nerven i ryggen. Ska bli spännande att få veta hur stor den är nu ungefär :)

Kram på er nu och god natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ska oxå fredagsstäda.:)..Så roligt med tillväxtul.Hoppas allt är som det ska då.

2012-12-06 @ 23:49:41
Postat av: Carro

Vad spännande med tillväxtultraljud. Alltid kul att kolla på bebisen ju.

Nä, hon hade en locktång när hon gjorde det

2012-12-07 @ 07:43:06
URL: http://carrokrille.blogg.se
Postat av: Hanna Z | Mamma - Mode - Gravid

Tack! Ja visst blir man, ännu mer när man har nytt objektiv att testa, hihi. Jättehärlig bild här med ju!

Åh varför ska ni på sånt ultraljud? Är det "standard" eller för nån speciell anledning? Här är det inte heller mkt sparkar längre, färre rörelser med och mkt lugnare. Fick inbokat en tid hos min BM nu under fm för att kolla så den lille mår bra där inne fortfarande... Hoppas <3

Svar: Jag har graviditetsdiabetes, så det är därför vi ska på tillväxt ul.. för att se att bebis växer som den ska :)Skönt att du fick en extra koll hos bm med.. jag ska dit nästa vecka.. mäta o lyssna :)
imm0rtelle

2012-12-07 @ 10:47:06
URL: http://hannaz.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback