Uppesittarkvällen

Tänkte ta igen juldagarna nu och blogga om de :)
Den 23e.. dan före dan, då mådde Dennis dåligt.. kräktes hela dagen. Men vi vet inte om det var influensa eller vad det var. Det var inte så farligt som det brukar va när det är maginfluensa. Så kanske va nåt han ätit.
På kvällen dukade jag upp lite gott till mig själv, Dennis kunde äta lite grann och fick behålla det. Och så spelade vi Bingolotto med :) Vi hade fått två lotter av min mamma och två hade vi köpt själva. Det var vinst på den ena från mamma (ny lott till nyår) och på vår ena vann vi 100kronor. Och giivetvis var det båda lotterna Dennis spelade på :P Varför ska han alltid ha sån tur? ;) hihi...
Alexander vaknade och ville va me o mysa med oss på kvällen :)
Här kommer några instagrambilder från söndagens uppesittarkväll!
 

Julakulan ;)

Kommentarer
Postat av: En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma

Mysigt ni hade! Själv hoppar jag och sambon den där uppesittarkvällen. Vi testade det nåt år, men vi lyckades alltid somna, haha.
Kram

2012-12-27 @ 12:48:46
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: Jenny

Sån fin julkula :D
Kul när man vinner nåt... Hehe ja vissa vinner alltid!! Jag vinner aldrig nåt :P
Puss

2012-12-27 @ 23:07:06
URL: http://jensisdagbok.blogg.se
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Typisk dag att bli sjuk på men tur att det gick över så fort! Vilken tur ni hade, jag har nog aldrig vunnit något på bingolotto fast vi spelar varje år... :P
kram gumman!

2012-12-29 @ 21:12:34
URL: http://jagochliten.webblogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback