Glad alla hjärtans dag


En googlad bild som hängt med i min dator i många år.. tycker den är så fin :)

Hoppas att ni har haft en glad alla hjärtans dag och att kvällen blir mysig ♥ Själv har jag mest sovit idag. Alexander var på dagis från 7-11.. skulle varit till 10 egentligen, men så har de promenad idag som inte jag tänkt på när vi skrev schemat och självklart skulle han ju få vara med på den :)

När vi kom hem åt vi lite lunch, potatis och sprödbakad torsk o grönsaker. Och sen vid halv 13 efter mycket om och men somnade en väldigt övertrött kille i min famn i sängen och så sov vi gott till för bara för en stund sedan :)
Såå gosigt att bara ligga och få hålla om sitt lilla hjärta i flera timmar ♥

Nu håller det på att snöa igen, kommer massor. Hade tyckt att det skulle räcka med det vi hade egentligen :P
I natt så jobbar jag och även imorgon. Så imorgon blir Alexanders första heldag på dagis.. 06:45-15.00. Hoppas det kommer gå bra!

Nu ska jag ut i köket och kolla vad vi ska äta för gott idag :) Puss & Kram på er

Kommentarer
Postat av: Kjelle Bus

Nää jag o matte hittade inta alla 7 hjärtanen :(

Trevlig Alla Hjärtans Dag önskar vi er oxå !

Här blir det visst Isterband , potatismos och grönisar till middag :)

2012-02-14 @ 16:52:27
URL: http://kjellebus.blogspot.com
Postat av: fian- mamma till Alex

Glad alla hjärtans dag bästa ni <3

Hoppas ni haft en skön dag o att ni har en jättemysig kväll. Ha de så bra på jobbet inatt. O så hopp jag att det går bra för lilleman på dagis imorgon, men det tror jag allt att det gör =)

Puss o hjärtekramar från oss :)

2012-02-14 @ 18:58:30
URL: http://fianandersson.blogg.se/
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Hoppas ni haft en fin alla hjärtans dag! :) Lycka till med dagis imorgon :)



<3 - kramar!

2012-02-14 @ 21:40:06
URL: http://jagochliten.webblogg.se/
Postat av: Angelica

sv;

Nej det sista i inlägget är tyvärr inte så roligt :( Men tack för din fina kommentar! ♥



Åhh hoppas det går bra för lilla killen på dagis!

Men det tror jag :)



Här har vi också massor av snö.

Jag som vill ha vår nuuu!:(



Hoppas det har gått bra att jobba=)

Kramar

2012-02-15 @ 09:51:10
URL: http://angelicasandberg.se/blogg
Postat av: Pauline

Åh visst e det mysigt att ligga o hålla om dem <3

Puss

2012-02-16 @ 20:23:47
Postat av: Jenny

Awww så mysigt... det bästa som finns tror jag <3

Hoppas ni hade en bra alla hjärtans dag <3

Pussa

2012-02-18 @ 15:15:45
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback