Kvällshimmel


Underbar kvällhimmel som lyste bakom träden innan

Hej på er! Nu sitter jag och mumsar i mig godis från hemmakväll. Smaskens! Natten gick bra men höll på att blåsa bort hihi.. och som jag skrev så har jag åkt på nåt skit i ögat. Tror det är inflammation då det är helt rött, skaver och så kan jag inte öppna det lika mycket som det andra. Skit med me sånt.

Idag sov jag till 15.00 med steg upp 30 minuter senare. Dennis och Alexander hade varit i Kalmar och kollat på bilar. Vi/ Dennis letar ju en andra bil.. men fanns väl inget som han var sugen på och Alexander pekade bara på de dyraste :P
Sen har vi ätit hamburgare med bröd och killarna har bubblat i badkaret. Nu har vi redan nattat Alexander.. strax innan kl.18. Vi brukar lägga honom kl.19 i vanliga fall.. men han var så himla trött gosepojken.
Om två timmar är det dags för mig att köra till jobbet igen.. två nätter kvar nu! Sen ledig några dagar.

Ha en mysig lördag! Kram

Kommentarer
Postat av: Angelica

sv:

ja eller hur, snälla vår va på intåg nu, jag vill inte ha mer kyla nuv :) thih



Skönt med två nätters jobb "bara" och sen lite ledigt igen :)

klart alexander peka på det dyraste hihi, skruttunge :)



KRAMAR!!!

2012-02-25 @ 20:56:03
URL: http://www.angelicasandberg.se/blogg
Postat av: Caroline

Ja ibland har det sina fördelar att jobba på sjön :) Ja vi har väldigt många förädrardagar kvar, så jag hade kunnat stanna mkt längre, men det är ju alltid skönt att spara några med. har ni också många kvar?

Hur länge sover A när ni lägger honom vid 19? Elsa somnar vamligen vid 21- 21.30. Vaknar sedan runt 7, sover igen sen mellan 13-15 ungefär och sedan är hon vaken resten av dagen.



Kram

2012-02-25 @ 22:18:34
URL: http://carrokrille.blogg.se/
Postat av: Melissa - Livet i ett Fängelse!

Hoppas du haft en toppenhelg :)

Här kom solen äntligen fram efter att ha regnat och blåst bort all snö, nu är det äntligen vår med fåglar som kvittrar och värmande joggingturer :)

2012-02-26 @ 02:51:49
URL: http://HTTP://LAVALI.BLOGG.SE
Postat av: fian- mamma till Alex

Härlig kvällsbild.

Hoppas du haft det bra på jobbet gumman o att det där i ögat försvunnit. Aj aj, inte kul. Gör ju så ont.



Vilket underbart väder vi har, hoppas ni får en skön söndag. puss o kram

2012-02-26 @ 10:36:14
URL: http://fianandersson.blogg.se/
Postat av: Pauline

Mm gottigt med hemmakvällsgodis! Här mumsas det pringleschips till så ska det låta ;)

Inte lätt det där med att hitta en bil man vill ha..

Hoppas att ögat blivit bättre nu!

O att sista jobbnatten i rad går bra :)

Puss

2012-02-26 @ 20:06:15
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Jättefin bild! Hoppas att jobbnätterna har gått bra :) kram

2012-02-27 @ 21:19:51
URL: http://jagochliten.webblogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback