Målbrottet


Hej vänner! Idag när jag vaknade trodde jag att jag förvandlats till en kille i målbrottet ;) Iaf kunde man tro det på min röst... nu är den lite bättre efter att ha druckit honungsvatten och så detta goda vattnet med skivor av blodapelsin i... mycket god smak!
Besiktningsgubben har redan varit här och kollat till skortsten o allt sånt. Och det blev godkänt, inga anmärkningar. Skönt! Annars har vi bara städat lite och ätit frukost och kollar nu på den andra filmen som vi inte orkade igår.
Börjar snart bli dags för lunch och det får bli resterna från igår. Men får bli när Alexander har vaknat. Solen skiner som bara den.. men de har ju sagt att det ska bli 3 dm snö nu.. usch lagom till man ska jobba i helgen.
Ha en bra dag! Kram på er

Kommentarer
Postat av: Mamma till William och Wilma

God eftermiddag söta..Hoppas att det är bättre med dig..Här är allt bra med mig..Hoppas att du får en fin eftermiddag med din prins.kram

2012-02-02 @ 13:32:08
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: fian- mamma till Alex

Hej gumman

Hoppas du känner dej bättre snart <3

Ja verkar som det ska komma massor med snö.. tycker det är rätt lagom nu.. men det snöar här nu.



puss o kram

2012-02-02 @ 14:43:40
URL: http://fianandersson.blogg.se/
Postat av: Pauline

Mmm lät gott med blodapelsinvatten! Borde testas men vete tusan om jag tål det bara :P

Skönt att skorstenen gick igenom besiktningen :)

Oj då typiskt all snö ska komma när du ska jobba!

Puss

2012-02-03 @ 15:58:09
Postat av: Jenny

Usch nej mer snö vill vi inte ha nu!!!!!! >Får allt räcka nu :P

Pussar

2012-02-04 @ 23:48:20
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback