Snorigt oroligt

Jaha då va Alexander sjuk.... igen!!
Sen i julas har han haft öroninflammation två gånger med feber och förkylningar, maginfluensa förra veckan och så förkyld igen. Tänk om han kunde få va frisk en hel månad iaf utan att det ska va massa!
Denna veckan har han iaf fått gå på dagis som vanligt. Men det ska han minsann nästa me hoppas jag! Hoppas det inte det är nåt långdraget!
Nu har han fått lite slemlösande precis. Han har sovit från ca 19 tiden, men vaknade för ett tag sedan och har svårt att komma till ro nu. Han hade visst varit lika dan inatt när jag jobbade. Han hade iaf ingen feber och det är ju skönt!

Annars så har det varit en lugn dag. Lagade så god middag.. stekte lövbiff som va supermör och god, hade hemmagjorda klyftisar och så gjorde jag ett vitlöks- och persiljesmör till samt beasås o grönt till.. Gott gott!

Imorgon är det fredag igen! :) Blir fredagsmys och så! Ha det bra! Kram på er

En liten plutt o jag för några månader sen ♥


Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Nej men stackars liten! Nu håller jag tummarna för att han slipper fler sjukdomar :) Såå liten och söt på bilden!

kramar

2012-02-16 @ 21:58:51
URL: http://jagochliten.webblogg.se/
Postat av: Elma - Mitt liv som ogift!

Nej vad jobbigt! :( Jag håller tummarna för att han tillfrisknar så snart som möjligt! :)



Sen måste jag få säga att du har en jättesnygg blogg! Headern är jättefin och jag ÄLSKAR rutan där man kommenterar, hur gjorde du för att få dit hjärtat? det är jättesnyggt!



Ha en bra kväll! :)

2012-02-16 @ 22:52:37
URL: http://elmanorberg.blogg.se/
Postat av: KiwiBerries

jobbigt att vara sjuk! här är vi också sjuka igen!

2012-02-17 @ 07:12:33
URL: http://kiwiberries.blogg.se/
Postat av: Terese

Inge kul när dem små e sjuk hoppas han kryar på sig

2012-02-17 @ 08:31:41
URL: http://minrorigavardag.blogg.se/
Postat av: Pauline

Usch stackarn!! :/ Det sägs ju att om man e sjuk så byggs immunförsvaret upp så jag får verkligen hoppas det e så!!

O så hoppas jag såklart att han ska få chansen att hinna känna på att vara frisk med <3

Vilken underbar bild på er! :)

Puss

2012-02-17 @ 20:30:50
Postat av: Jenny

Men fy så mycket skit han får =(=( Stackars gubben!! Men det är väl så de säger att det är.. Massa sjukdomar de ska gå igenom =(

Lille söteplutten! Så liten han var där! Å så lite hår!

SAKNAR ER!!!!!

Puss

2012-02-18 @ 15:29:54
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback