Torsdag


Hej sweeties! :) Åh jag känner mig så pigg och glad idag! Så härligt! Natten gick bra, hade massor att göra och höll på hela natten i stort sätt. Så när jag vaknade 12.20 var jag lagom pigg :P Men efter en RedBull är jag nu piggelin!

Hämtade bus på dagis vid 13, han lekte med lego med två kompisar när jag kom. Hade ätit bra (potatis, fläsk & sås)och sovit bra. Nästa gång han ska dit är på måndag och då blir det heldag. Passade även på att förvarna fröken att han inte kommer se riktigt lika dan då :P Klipptid på lördag ju!

Nu ligger Alexander och vilar och jag sitter och äter frukost (smörgås) och har tagit fram lövbiff att ha till middag. Gott, var längesedan nu! Längtar till pappan i huset kommer hem ♥

Ha en bra dag! Kram på er

Kommentarer
Postat av: Kjelle Bus

Skönt att du piggat på dig lite :)

Min matte blev helt plötsligt sugen p Fläsk med löksås , jag förstår inte varför ;-)

2012-02-16 @ 17:08:56
URL: http://kjellebus.blogspot.com
Postat av: Pauline

Vad skönt att natten gick bra trots att du inte var så pigg :P

Haha tänkte säga vad tusan äter du frukost för vid den tiden men så kom jag på att du jobbat natt ju ;)

Kul att det går bra på dagis med :)

Puss

2012-02-16 @ 20:32:07
Postat av: Anonym

Va skönt att det har gått bra på jobbet =)

och även på förskolan=) underbart!



hihi är så spänd på bilder på alexander efter klippning :) du måste lägga upp för och efter :)



Trevlig kväll :D



KRAAAM!

2012-02-16 @ 20:55:10
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Anonym- Vem är du??? :D Före o efterbilder kommer det bli ;)

2012-02-16 @ 20:57:30
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Skönt att det går bra för Alexander på dagis :) Gott med lövbiff!

2012-02-16 @ 21:57:34
URL: http://jagochliten.webblogg.se/
Postat av: Jenny

Hallå Snäckan!

Va hääärligt att du känner dig så pigg!!

Pusspuss

2012-02-18 @ 15:27:25
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback