Två jobbnätter

Hej på er!

Här har det varit tyst från mig idag. Först fick jag sovmorgon till kl.10 då Alexander skulle sova sin nap. Och efter han vaknat så tog vi en promenad bort till hans farmor och farfar. Blev lite fika där.. sen å hem för att sova igen.
Men han somnade inte så snabbt. Vid 14.30-17 sov vi båda två iaf :)
Sen blev det middag. Värmde bara lite rester idag.

Därefter hoppade jag in i duschen.. känns som dagen sprungit iväg. Nu ska jag strax föna håret och fixa mig för att vid 20-tiden köra mot jobbet. Hoppas på en bra natt!

Imorgon ska Alexander ha heldag på dagis 06.45-15.00. Under tiden ska jag sova.. tills jag ska hämta honom ♥
Sen jobbar jag en natt till och på tisdag går han på dagis till 13.
Sen är jag ledig till helgen.. jobbar fre, lör, sön.

Ha en mysig söndagskväll nu så blir det nog ett litet inlägg imorgon me :) Kram

Älsklingen igår på Salong Etage när han var färdigklippt :) Då ville han själv kamma håret och så fick han klubba me ;)

Kram och hej!

Kommentarer
Postat av: Pauline

Mysigt med en liten promenad bort till svärföräldrarna, vart så härligt väder idag med :) Vi var ute en timme i förmiddags :)

Skönt att ni sov så länge till slut iaf.. Jag la mig när molly somnat o sov visst 2 timmar :P Var nog välbehövligt ;) O molly sov 3 o en halv timme så hon var slutkörd hon med :P

Hoppas med på att natten går bra o att du lyckas sova bra imorgon! :)

Förrsta gången på länge det blir 3 nätter i rad då, skönt att det inte blir så ofta iaf..

Vilken sötefis han e! <3

Puss

2012-02-19 @ 19:34:07
Postat av: Camilla - Vardagslycklig

Men jösses vilken stilig kille :). Hoppas du får en lugn natt på jobbet!

2012-02-19 @ 22:47:20
URL: http://vardagslycklig.blogg.se/
Postat av: Madde

Vilken fin liten kille :-)

2012-02-20 @ 20:20:29
URL: http://lovestorybyme.vimedbarn.se/
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Hoppas det har gått bra att jobba :) söt kille på bilderna!

kram!

2012-02-20 @ 21:32:36
URL: http://jagochliten.webblogg.se/
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Så himla söt!! En blivande liten frisör kanske?



Puss!

2012-02-20 @ 21:38:24
URL: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback