En speciell dag ♥


Nybakta semlor i vanlig och hjärtinspirerad touch ♥

Hej på er! Nu har jag precis tryckt i mig en helt nybakad semla så här på semledagen! Såå gott! Den hjärtformade gjorde jag inte för att det är semledagen.. utan för att det är en väldigt speciell dag idag.
Tiden går så fort, men idag är det faktiskt två år sedan Alexander kom in i mig ♥

Ni som följt min blogg vet ju om att Alexander blev till med hjälp av provrörsbefruktning. Tredje gången gillt ville det ta sig och vår kämpe, vårt finaste mirakel är älskad enda sedan denna dag. Än visste vi inte om det lilla embryot ville stanna kvar i mig. Den 3e mars är det 2 år sedan vi fick beskedet att vi äntligen hade lyckats.

Vägen till denna dag var en mardröm, värsta tiden i mitt liv. Efter en lång resa med motgångar, förhoppningar, förtvivlan så rasade ett berg. Med två misslyckade ivfer bakom oss, så hade man nästan slutat hoppats.. Men det jag inte visste då, var att idag för två år sedan blev det sista gången vi/jag behövde genomgå allt det där med hormoner och allt vad det innebar. Eller ja några hormoner tog jag ett tag efter. Men det blev iaf sista gången.

Älskade underbara Alexander! Vi älskar dig så! Om du bara visste.... ♥ 

Kommentarer
Postat av: Pauline

Vad gulligt med ett semlehjärta!

Oj så tiden går.. O jag e så satans glad över att det äntligen blev nåt! O att vi lyckades få på samma år med <3

Tror nog han vet hur älskad han e, annars hade han inte varit ett så glatt o framåt barn :)

Puss

2012-02-21 @ 21:41:38
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Åh grattis på den speciella dagen! :) Kan inte ens tänka mig hur jobbigt det måste vara och hur det tar på en, ni måste vara otroligt starka!

Kramar till dig!

2012-02-21 @ 21:43:48
URL: http://jagochliten.webblogg.se/
Postat av: fian- mamma till Alex

Tack gumman :)

O visst blev det en gräddig bulle minsann, åt en nyss faktiskt hihi, o såå himla fina du gjort. första gången jag ser en hjärtformad semla :)



Man blir så rörd av det du skriver vännen <3 Vet hur den där känslan är, att ska jag nånsin bli gravid???

Så glad för din, er skull. O nu har ni det finaste som finns, ett litet barn, en jättefin liten pojke, er Alexander <3

Puss o massa kram

2012-02-21 @ 23:03:53
URL: http://fianandersson.blogg.se/
Postat av: ENDENISE

så fint skrivet, grattis till den speciella dagen ♥

2012-02-22 @ 19:35:18
URL: http://endenise.se
Postat av: Jenny

Finaste,finaste Alexander! Såå betydelsefull för många människor <3

Kommer ihåg hur glad jag blev för er skull när ni fick veta att det äntligen lyckats! Underbara ni!

Pussar

2012-02-23 @ 11:37:21
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback