Vimsigt!

Halloj!
Hoppas ni har haft en bra dag. Min har varit lite lustig/snurrig. Började med en rejäl sovmorgon för både Alexanders och min del! Halv 10 vaknade han :O Först hade han vaknat vid 7 och sen somnat om.. och hur ofta händer det?
Skönt men ovant ;)

När jag vaknade trodde jag iaf att det var tisdag (det är ju onsdag).. och när jag pratade med min chef i telefon så nämde hon att "vi ses sen".. Vadå tänkte jag?! Då var det visst idag jag skulle på lönesamtal. Tur att jag pratade med henne, annars hade jag nog inte dykt upp där idag hehe...
Jag hade fått för mig att det skulle vara imorgon och hade därför fått ge återbud åt min kära vän Jenny, som jag skulle åkt till. MEN ;) då blev det ju ändrade planer igen när jag kommit rätt i veckan :) Så imorgon blir det äääntligen att åka hem till Jenny och Alice! Inte lätt att hinna med nu när båda börjat jobba och dagis och massor.
Annars har jag inte gjort så mkt idag.. handlat, lagat mat, plockat osv :)

Mitt gullefjun!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Thihihihi! Ja det är inte alltid lätt att hålla koll på dagarna minsann!! Hoppas lönesamtalet gick bra!

Pussa

2012-02-23 @ 11:35:12
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Pauline

Haha inte lätt att hålla koll på vilken dag det e alltid o särskilt inte när man jobbar natt!! :P

Det var ju tur att du pratade med henne :)

Puss

2012-02-23 @ 20:44:27

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback