Farmor ♥

Idag begravdes min farmor i Arlöv kyrka ♥
Det var väldigt fint och många tårar fälldes. Hon finns nu i minneslunden och i himlen tillsammans med farfar.

Efterråt samlades vi alla i ett församlingshem. Där fikade vi på smörgåstårtsbakelser och gräddbakelse efter. Det var himla kul att träffa alla mina kusiner och pappas syskon. Tråkigt bara att det var under denna omständighet vi träffades. Hade ju inte träffat några sen 2005 då farfar begravdes :( Tråkigt att man bor så långt ifrån sin släkt. En del av de har jag träffat fler gånger sen dess iaf :)

Farmor finns inte längre, men hon försvinner aldrig från mitt hjärta och tankar ♥


Kommentarer
Postat av: fian- mamma till Alex

<3 Tänkte på dej igår. Fint skrivet gumman <3

2012-01-13 @ 09:19:28
URL: http://fianandersson.blogg.se/
Postat av: Pauline

Vad skönt att ni fick ett fint farväl! <3

Nu är hon äntligen hos sin man igen och har det bra! Tror minsann de tittar ner och ser vad man gör ändå :)

Ja det är alldeles sant, i hjärtat o i tankarna kommer de alltid vara, det kan iaf ingen ta ifrån en <3

Puss

2012-01-13 @ 20:21:08
Postat av: Jenny

Ja fast att de är borta "kroppsligt" så finns de ju ändå med en iaf själsmässigt... i både tankar och hjärta <3

Pussar

2012-01-15 @ 20:45:42
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback