I lugnet


Frukost i lugnet

Idag vaknade Alexander kvart över 7.. klockan skulle ringa 20 över, så det var bra tajming :) Super trött var jag.. jag är verkligen ingen morgon människa.. usch!

Halv 9 lämnade jag honom på dagis. Gick jättebra även idag. Han sprang direkt in och tog bollen ;)
Nu är jag hemma, sitter och äter frukost och tittar på Nyhetsmorgon. (Tänk att man blivit så gammal, minns att jag tyckte det var sååå tråkigt innan med nyheter o sånt hehe).

Det känns så himla konstigt att lämna Alexander på dagis. Jag har liksom inget inplanerat nu, vad tusan ska jag hitta på i 2 timmar? Nu äter jag som sagt frukost.. men sen? Vad gör man? Städar?
Jag är ju förstås även "mamma" till två pojkar till... Engman och Turbo.. (katterna) de håller på och bråkar lite ibland. Engman kan va lite elak mot Turbo ibland och käfta med honom. Så då får man ryta till ;) Dessa pojkar!

Aja.. kanske ska ta ner tomtegardinerna i köket nu iaf :P Orkar inte egentligen, har knappt vaknat än hehe...
Förresten så blir det inget med Kristianstad idag. Båda de två bilarna Dennis var intresserad av var reververade... tråk!

Ha en bra måndag! Kram

Kommentarer
Postat av: Pauline

Usch nej fy jag e då verkligen ingen morgonmänniska hlr :P

Haha ja vad ska man hitta på?! Måste kännas konstigt utan sitt barn hemma :P

Du kan ju passa på att duscha o borsta kisarna med :) Skönt att få ner julgardinerna :)

O skönt att det går så bra att lämna o att han tycker det e så roligt på dagis :D

Puss

2012-01-16 @ 09:59:11
Postat av: Jenny

Hehe näää jisses så trött man är på morgonen alltså! Typ inte ens vid medvetande :P Fast jag brularpiggna till så fort jag fått i mig mitt kaffe iaf :P

Skönt att få äta frukost i lugn och ro =)=)

Pussar

2012-02-04 @ 23:04:15
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback