Inskolningen.....


Hej på er! I natt jobbade jag i stormen... var kallt, men jag hade rejält med kläder på mig. Imorse bestämde jag mig för att följa med Alexander och Dennis till inskolningen. Så jag gick inte och la mig. Alexander och jag duschade när jag kom hem.. så då piggnade jag till lite! :)

När vi kom in till förskolan så satt barnen + några fritidsbarn (eftersom det är lov) och hade dockteater. En flicka som heter Agnes hade ritat en teckning till Alexander och gav den till honom när han kom innanför dörren :)
Gulligt... tror att streckgubbarna är dagisbarn ;)

Alexander gick även idag direkt på upptäcksfärd. Men det som var mest spännande idag var sopborsten och fröken Carinas ena innesko ;)

Jag kom förresten på att jag glömt berätta att Dennis kusin Sara jobbar på Alexanders dagis. Innan har hon varit på fritidset, men nu är de 3 stycken som hoppar runt mellan Trollungen och fritidset.

Imorgon är sista dagisbesöket för denna veckan. Det är ju röd dag på fredag. Imorgon ska jag dit själv med plutten.

Och vad man märker på Alexander att det är mycket intryck och så att ta in för honom. Han är helt slut när vi kommer där ifrån.. ♥

Kram på er

Kommentarer
Postat av: fian- mamma till Alex

Hej finingar



Åhhh tack gulliga Ni för dom fina grattishälsningarna på Alex dag igår<3 Han tackar så mycket :)



Oooh så spännand med dagisbesök :) o vilken fin teckning Alexande fick. Va snällt av Agnes :)



Hoppas dagen varit bra. Här har vi varit på stan. Men fy attans vilket trist väder.

Sov så gott. Puss o kram



Ps: Har sett "Sommaren med Göran" o håller med, jättebra film ;D

2012-01-04 @ 21:34:53
URL: http://fianandersson.blogg.se/
Postat av: Pauline

Skönt att natten gick bra iaf!

Haha ja en dusch piggar då upp en :) Man vill ju inte missa deras inskolning om man inte absolut måste :P Hoppas ni fick en lång sovstund efteråt o att du kommer få sova gott inatt :)

Kul att han är så framåt med, en riktigt liten tuffing! ;)

Hihi så han har redan charmat brudarna, inte illa :D

Puss

2012-01-04 @ 22:44:18
Postat av: Jenny

Hihi så gulligt att han fick en teckning :D Ja kan tänka mig att han är helt slut...Massa nya grejer! =)



Puss

2012-01-10 @ 21:41:06
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback