Kalas 2! :)

Hej mina goa vänner!
Sitter nu under min värmefilt i soffan. Fötterna värker efter att ha stått och gått mycket idag. Har varit en mysig dag idag med. Hade kalas idag också. Idag var det Dennis sida som kom.. svärmor, svärfar, Jonna, Joel med familj och Phille med familj.

Alexander lekte med sina kusiner Hugo & Malte. Och flög flygplan med farbror Joel.

Maten idag: Potatis- och/eller ris, fläskfilé i ugn med sås av grädde, creme fraiche, sambal oelek och kryddor.. grönsaker, sallad, frallor m.m. till... Gott blev det!

Svärfar, Dennis & svärmor slappar i soffan. Alexander busen och Lina med Alexanders kusin Elias :)

Bus och mys innan fikat

Sen var det dags för mig att skära tårtan. Hade lika dan fika som igår..

Min lille prick.. en sjukling är han dessvärre... hade 39,4 graders feber och är förkyld. Så mår han inte bättre imorgon bitti får han stanna hemma från dagis. Däremot kommer vi få besök av Pauline och Molly imorgon. Han är ju relativt pigg, men hoppas inte han smittar.. funderar på om det kan vara en tand.. men man vet ju aldrig..

Vill tacka alla som kom idag och firade mig. Fick fina presenter... av Joel med familj fick jag en jättefin "korggrej" med fina ljuslyktor i, av Phille med familj fick jag 200:- och av svärmor o svärfar o Jonna fick jag en Lasse Åberg karaff, en fin blomma och 500:- Tack tack! :)

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Pauline

Härligt med ännu ett lyckat kalas! :)

O allt smakade gott idag med ;)

Puss

2012-01-23 @ 19:14:01
Postat av: fian- mamma till Alex

Ser ut som ett toppenkalas gumman :) så roligt med mycke bilder. Hoppas din dag vart riktigt lyckad.



Hoppas det är bättre med lilleman. Dessa jobbiga förkylningar... Alex har oxå blivit jättesnorig igen... så denna natten var inte så kul, hoppas på bättre sömn inatt.



Puss godingar

2012-01-24 @ 10:50:12
URL: http://fianandersson.blogg.se/
Postat av: Jenny

MMmmmmm denna maten lät också jättegod :P

Stackars lille Alexander =( Tråkigt att han blev sjuk!!

Pussar

2012-02-04 @ 23:20:36
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback