kompisbesök och snööööö!

Hej vänner!
Helgen gick förbi fort, men inte så konstigt med alla kalas och fix och don..
Alexander blev mer febrig i natt.. 39,7 hade han.. Så idag fick han stanna hemma från dagis. Annars skulle han varit där 06.45-10.00 bara. Han sov lite oroligt i natt, men imorse hade febern sjunkit :) Skönt!

Så om en stund kommer älskade saknade Pauline och Molly hit. Jag har inte träffat någon av mina vänner på 3-4 veckor nu! Så ska bli skönt att snacka av sig lite.
Pauline har ju tur att få smaka på alla godsaker från kalasen! :) Fläskfilén, tårta, daimcheesecake och cupcakes ;)

OCH så har det ju kommit massor med snö nu!! Så det ska minsann åkas pulka! :D Superkul!

Imorgon tror jag Alexander får åka till dagis.. iaf på onsdag för då måste jag sova, eftersom jag jobbar imorgon natt. Ha en bra dag nu så skriver jag säkert ikväll igen! Puss & kram på er


Inte den finaste bilden precis.... men alldeles dagsfärsk ;)

Kommentarer
Postat av: Pauline

Ja jag hade himla tur att det blev nåt över till mig ;)

Så härligt med snö :D

Puss

2012-01-24 @ 13:12:30
Postat av: Jenny

Usch, nu är jag trött på all snö och kyla... Burrrrrrrrrr.... En resa till solen hade man inte direkt tackat nej till nu! Haha!

Pussa

2012-02-04 @ 23:21:23
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback