Shopping


Hallå fina vänner! Här kommer ett inlägg till... Idag hade jag o min storasyster Annika bestämt att vi skulle göra stan ;) Hon skulle komma vid 9.30-10.00 någon gång och det gjorde hon.. men grejen var att jag hade en jobbig natt i natt med Alexander, Dennis, katterna och mig själv :P Fick inte mycket sömn och vi var hemma sent me ju.
Så klockan 9.30 vaknade jag.. kollade klockan och oups! Försovit mig rejält. Ringde Annika och då var hon redan på väg :P
Så hon fixade Alexanders morgonsysslor medan jag fixade mig lite snabbt :P Efter 40 min kunde vi bege oss in mot stan :)
Det blev shopping, lunch, jobbärende, shopping, fika och shopping...
En rolig men iiiskall dag :)

Hittade inte så mycket, mysbyxor, tröja, baslinne, tröja och mockasiner till Alexander och en rouge... Ni kan få se bild imorn. Kram och ha en mysig fredag!

Kommentarer
Postat av: Pauline

Haha typiskt med försovningen :P

Men mysigt att ha lite sällskap på morgonen o kunna koncentrera sig på sig själv lite med ;)

Kul att ni fick en rolig dag iaf :)

Henrik åkte med mig in till stan en runda igår efter jobbet, hittade en t-shirt o munkjacka till Molly, 78 kr bara ;) O så duplolegot med :D

Tog oss en fika på 3G med, inte varje dag det händer med sambon direkt :P

Puss

2012-01-28 @ 13:59:28

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback